wtorek, 28 stycznia 2014

Cold and Gray

                                 Hej Kochani :*


Przepraszam, że tak zwlekam z pisaniem ale dopiero teraz znalazłam wolną chwilkę i tak jest codziennie... Dziś zaczął się nowy semestr, a ja postanowiłam odkryć w sobie duszę artystki... Od dziś będę "kradła" aparat taty i cykała fotki wszystkiemu i wszystkim xd Dziś jak wracałam miałam na rękawiczkach śnieżynki, i muszę Wam powiedzieć, że są one naprawdę niesamowite <3 aż się na drodze śmiałam... Muszę jeszcze odrobić niemiecki i nauczyć się słówek... Ostatnio coś mi stuknęło z tym "hipisem", zupełnie nie wiem czemu... Opaska na czoło, kujonki i robię z 30 fotek. Coś mnie też chyba bierze na obrazki jak z tumblr <3 nie wiem jak Wy, ale ja mam już zatkany nos i bolące gardło. A za każdym razem gdy wracam do domu nie czuję palców i twarzy...





Chodziarz przyznam, że krajobraz na prawdę piękny.










spodnie - P&C / bluzka - P&C / opaska - diva / okulary - glitter

1 komentarz:

  1. aż mam ochotę na mleczko<3 ale truskawkowe! :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń