wtorek, 5 sierpnia 2014

Jestem, wróciłam...

Hej, hej hej!

Wróciłam, znowu... Tak właściwie to wróciłam ponieważ leżę teraz i kompletnie nie wiem co ze sobą zrobić, tak naprawdę sierpień zapowiada się dosyć leniwie. Za dwa tygodnie jadę na 3 dni do Sławy. Na moje szczęście pogoda się pogorszyła, szczerze mam już dość tych upałów. Fakt faktem, że czasami takie upalne dni są miłe i przyjemne, ale lato to zdecydowanie nie pora roku dla mnie. Podjęłam decyzję, będę wrzucać na yt filmiki, a kiedy będę miała już trochę subskrybentów wznowię również bloga, wtedy będę miała dla kogo pisać... Być może wtedy zostane już tylko na blogu, albo tu i na kanale, zobaczymy jak to wyjdzie :)
Postaram się jeszcze ogarnąć wygląd bloga, tło, czcionka, nagłówek.
Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych zdjęć, zaraz zabieram się za kręcenie filmiku, montaż i wstawianie, do zobaczenia na moim kanale, xoxo :)

1 komentarz: