czwartek, 23 stycznia 2014

Zimowa sesja

                                               heeeeeeeej!

 Więc z góry przepraszam, że tak zaniedbuję bloga... Ale mam codziennie po kilka kartkówek i sprawdzian, po prostu nie nadążam. Jutro jeżeli będzie ładna pogoda, to pójdę na zimową sesję ^^ Nie będę się dzisiaj zbytnio rozpisywać, ponieważ chciałam Was tylko tam poinformować. Jutro będą pewnie dwa posty, bo napisałam trochę tydzień temu, ale nie miałam zdjęć.Przepraszam, ze zdjęcia są trochę rozmazane, ale zapisały mi się w małym formacie i tak jakoś wyszło... Buziaczki :*



 
                                                                          Czapka | bazarek
                                                                         Bluza - rodos

2 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia, fajna bluza!
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń